Oříšky Nice Bites a zdravé svačinky Billa Ready uspěly u spotřebitelů

Dvě řady privátních značek BILLA letos slaví úspěch v podobě zisku prestižního ocenění Volba spotřebitelů 2025. Celkem se tak tímto označením může pro následující rok honosit 14 produktů privátních značek BILLA. Spotřebitelé ve své volbě ocenili řady oříšků Nice Bites a salátů a zdravých svačinek Billa Ready.



V jubilejním 25. ročníku programu Volba spotřebitelů soutěžilo o přízeň spotřebitelů 256 produktů v 66 kategoriích. Čtyři tisíce respondentů v průzkumu společnosti Nielsen tentokrát ocenilo mimo jiné produkty dvou privátních značek společnosti BILLA, a to šest produktů ořechů Nice Bites a osm salátů a zdravých svačinek řady BILLA Ready.


„Naše značka oříšků a sušeného ovoce Nice Bites si získala srdce našich zákazníků a díky této značce nám výrazně narostla celá kategorie oříšků. Právě před Vánocemi, kdy si lidé více dopřávají, jsme uvedli novou řadu s čokoládou. Máme radost, že čeští spotřebitelé vnímají naše produkty kladně a oceňují nejen jejich vysokou kvalitu, vytříbenou chuť, ale i příznivou cenu,“ říká Pavlína Tesařová, manažerka privátních značek BILLA ČR, a dodává: „Billa Ready je značka, která jde ruku v ruce s trendem rostoucího segmentu „convenience“. Náš zákazník hledá rychlé řešení, chce ušetřit čas, a současně se dobře najíst. Právě pro něj je tu značka Billa Ready se svou nabídkou hotových jídel, hotových salátů, ale i baget, sendvičů nebo třeba nově quesadil a smoothie nebo džusů.“


PRIVÁTNÍ ZNAČKY BILLA OCENĚNÉ V PROGRAMU „VOLBA SPOTŘEBITELŮ 2025“


NICE BITES ČOKOLÁDOVÁ ŘADA V KRABIČKÁCH

  • Mandle v mléčné čokoládě 130 g
  • Mandle v hořké čokoládě 130 g
  • Lískové ořechy v mléčné čokoládě 130 g
  • Mandle v bílé čokoládě slaný karamel 130 g
  • Mandle v bílé čokoládě a kokosu 130 g
  • Mandle Tiramisu 130 g


BILLA READY SALÁTY A ZDRAVÉ SVAČINKY

  • Caesar salát 210 g
  • Salát s ovčím sýrem a řepou 220 g
  • Salát s lososem, kapary a olivami 170 g
  • Salát s fetou a olivami 190 g
  • Salát s pikantním kuřetem 220 g
  • Kuskus s kuřecím masem 200 g
  • Těstovinový salát s tuňákem a vejcem 200 g 
  • Salát z perlového kuskusu s hummusem a sušenými švestkami 180 g
  • Salát z perlového kuskusu s hummusem a zelenými fazolkami 180 g


O programu Volba spotřebitelů

Marketingový program, monitorující a oceňující od roku 2001 nové a inovované výrobky nebo výrobkové řady uvedené na český rychloobrátkový trh. Oceněné produkty jsou vyhlášeny na základě průzkumu v ČR provedeného na reprezentativním vzorku 4 000 respondentů.