Podmínky členství v BILLA Bonus clubu


Podmínky členství v BILLA Bonus clubu a užívání členské karty

  1. Členem BILLA Bonus clubu se může stát každá fyzická osoba starší 18 let po předání vyplněné a podepsané přihlášky člena BILLA Bonus clubu (dále jen člen klubu) v kterémkoli supermarketu BILLA nebo vyplněním a schválením žádosti o BILLA kreditní kartu od Raiffeisenbank. Vyplněním a podpisem přihlášky souhlasí člen klubu s těmito podmínkami členství a prohlašuje, že se s nimi seznámil. Po platném zaregistrování může zákazník začít využívat provizorní BILLA Bonus club kartu, jež je zdarma k dispozici ve všech prodejnách BILLA, a využívat výhody členství v programech. Cca 6 týdnů po zaregistrování obdrží zákazník poštou originální kartu nahrazující provizorní kartu.

  2. Karta je opatřena EAN kódem, je vystavena na jméno člena klubu, je nepřenosná a zůstává majetkem společnosti Billa, spol. s r. o. Na každého člena klubu je vystavena pouze jedna karta.
    Požádá-li o to člen klubu, bude mu vystavena tzv. rodinná karta – člen klubu v takovém případě obdrží nejvýše tři karty, na něž mohou sbírat a čerpat body BILLA Bonus clubu i jeho rodinní příslušníci.

  3. Karta nabývá platnosti a člen klubu může jejím prostřednictvím čerpat výhody členství v klubu okamžikem jejího vystavení ze strany společnosti BILLA, spol. s r. o. (dále jen BILLA).
  4. Členství v klubu a získání karty není podmíněno nákupem zboží v supermarketu Billa.
  5. Člen klubu může své členství kdykoli zrušit vrácením karty osobně v kterémkoli supermarketu BILLA nebo doporučeným dopisem na adresu BILLA, spol. s r. o., Modletice 67, 251 01 Říčany u Prahy. K zániku členství v klubu dochází automaticky ke dni, kdy byla karta vrácena v supermarketu, nebo doručena poštou na shora uvedenou adresu.
  6. V případě ztráty, znehodnocení či odcizení karty je člen klubu povinen tuto skutečnost oznámit společnosti BILLA na lince 800 153 976 (Volejte ZDARMA pondělí - pátek od 9.00 do 16.30 hod.), kde bude karta zablokována. Požádá-li o to, je mu na prodejně vystavena karta nová. Na tuto novou kartu mohou být převedeny nevyčerpané body, pokud o to člen klubu požádá na lince 800 153 976. Za případné škody vzniklé v důsledku zneužití karty neoprávněnou osobou nese odpovědnost výlučně člen klubu.
  7. Člen klubu se zavazuje informovat společnost BILLA o změně údajů vyplněných v přihlášce.
  8. BILLA je oprávněna ukončit členství člena v klubu, jestliže jeho karta nebyla použita po dobu jednoho roku. Tím není dotčeno právo člena klubu přihlásit se k členství v klubu opakovaně.
  9. Za každý nákup v kterémkoli supermarketu Billa v hodnotě nejméně 50 Kč, při jehož placení předloží člen klubu kartu BILLA Bonus clubu, budou na tuto kartu (členské konto) připsány body tak, že za prvních 50 Kč hodnoty nákupu bude připsán 1 bod a za každých dalších 10 Kč hodnoty nákupu opět vždy 1 bod.
  10. Body BILLA Bonus clubu jsou platné po dobu 12 měsíců od jejich připsání na členské konto. Nevyčerpané body, které nebyly užity v době své platnosti, propadají.
  11. Člen klubu podpisem přihlášky uděluje společnosti BILLA po dobu trvání svého členství v klubu souhlas se zpracováním svých osobních údajů uvedených na přihlášce a údajů souvisejících s členstvím v klubu pro interní, marketingové a propagační účely společnosti BILLA, případně společností v rámci koncernu BILLA, v souladu se zák. č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění. Člen klubu zejména výslovně souhlasí s tím, aby společnost BILLA ukládala jeho osobní údaje uvedené na přihlášce do své databáze a k nim přiřazovala údaje související s členstvím v klubu, především údaje o frekvenci nákupů, jejich množství a složení a údaje o čerpání výhod BILLA Bonus clubu. Tyto údaje pak mohou být užívány, zpracovávány a vyhodnocovány v rámci celoevropské databáze koncernu BILLA, a to buď společností BILLA, nebo zpracovatelem jí určeným. Udělení souhlasu je dobrovolné, je však podmínkou pro členství v klubu. Tento souhlas může být kdykoli odvolán společně se zánikem členství v klubu. Podrobné a aktuální informace o všech zpracovatelích a společnostech, které mají přístup k osobním údajům člena klubu z důvodu dosažení výše uvedených účelů zpracování, jsou k dispozici na www.billa.cz nebo na vyžádání na lince 800 153 976. Po dobu členství v klubu má člen klubu právo přístupu k jeho osobním údajům dle ustanovení § 12 zákonao ochraně osobních údajů a právo na opravu osobních údajů, jakož i další práva uvedená v ustanovení § 21 zákona o ochraně osobních údajů (tj. právo žádat společnost BILLA o vysvětlení, právo žádat společnost BILLA o odstranění závadného stavu, právo obrátit se se svým podnětem na Úřad pro ochranu osobních údajů).
  12. Aktuální znění podmínek členství v klubu je dostupné na www.billa.cz nebo na vyžádání v každém supermarketu BILLA.
Tyto podmínky členství jsou účinné od 27. 7. 2006.

Zpracovatelé pro marketingové účely:

Rproduction

Business Media

Dark Side a. s.

Media Market

Boom Tisk, spol. s r.o.

Exon, spol. s r.o.

Attigente