1. 11. 2016, BILLA ČR, Další z privátních značek BILLY boduje


Celkovým vítězem spotřebitelského testu deníku Blesk se stala Pečená masová sekaná značky Clever. Spotřebitelé vyzdvihli především plnou chuť a obsah masa. Clever sekaná se tak zařadila mezi řadu dalších produktů privátních značek BILLY, které se mohou těšit z ocenění spotřebitelů.

Společnost BILLA si zakládá na kvalitě a čerstvosti potravin, které svým zákazníkům nabízí. Právě kvalita je proto zásadním kritériem, které rozhoduje o tom, jestli bude výrobek zařazen do prodejen. To platí samozřejmě také pro privátní značky BILLY. „Proces vzniku a kontroly výrobků privátních značek je velice důkladný. Nejdříve si nadefinujeme recepturu a následně oslovujeme renomované výrobce. Ti musí splnit velice náročné podmínky skupiny REWE, jako je například požadavek certifikace potravinářského standardu IFS. Poté následují testy, laboratorní kontroly a řada dalších hodnocení. Teprve, když máme jistotu, že produkt splňuje všechny naše kvalitativní podmínky, uvádíme jej do prodeje,“ přibližuje filosofii vzniku privátních značek BILLA generální ředitel společnosti BILLA Jaroslaw Szczypka.

Deník Blesk v rámci testu porovnával celkem sedm sekaných. Účastnilo se ho 12 laických senzorických hodnotitelů, kteří vzorky posuzovali v rámci testu organizovaném Senzorickým centrem Výzkumného ústavu pivovarského a sladařského (VÚPS) v Praze. Nejlépe spotřebitelé hodnotili Clever Pečenou masovou sekanou. Ocenili velké kousky masa a také vyváženou a plnou chuť. I na pohled byla Clever sekaná vnímána velmi pozitivně a dle hodnotících měla příjemnou vůni. Pečená masová sekaná Clever je vyráběna tradičním způsobem. I díky tomu má typickou vůni a výbornou chuť po česneku a koření. Je vhodná ke konzumaci jak za tepla, tak za studena.

Není to poprvé, co výrobky pod značkou Clever potvrdily svoji vysokou kvalitu. V dTestu například bodoval Clever Lovecký salám. Velký úspěch sklidily také Clever piškoty, které v testu Mladé fronty DNES předběhly dalších 15 vzorků. Díky kvalitě za přijatelnou cenu, což je jedna z velkých výhod značky Clever, si výrobek odnesl také ocenění výhodný nákup.

„Filosofie BILLY je založená na čerstvosti a kvalitě potravin a tak nás vždy velice těší úspěchy výrobků našich privátních značek mezi spotřebiteli. Je to pro nás příjemná zpětná vazba a další potvrzení správnosti našeho závazku, dbát na kvalitu a chuť nabízených výrobků,“ dodává generální ředitel společnosti BILLA Jaroslaw Szczypka.

Důslednost při výběru výrobků privátních značek BILLY dokazují také další ocenění, která společnost pravidelně sbírá. Za zmínku určitě stojí následující:

  • BILLA brusinky, které zvítězily v letošní tradiční Volbě spotřebitelů 2016. Produkty byly oceněné na základě průzkumu provedeného na reprezentativním vzorku 4 000 respondentů.
  • BILLA české máslo 84 %, které zvítězilo v dTestu. Odborníci časopisu podrobili zkoumání celkem 28 vzorků másla.  Hlavním hodnotícím kritériem přitom byl obsah tuku a vody. Dále byl zohledněn i obsah nežádoucích látek a senzorická kvalita ‒ tedy vzhled, vůně, chuť a konzistence. Právě BILLA České máslo 84 % daným kritériím vyhovělo nejlépe.
  • Mezi dalšími vítězi dTestu byl Zelený čaj Naše bio -  porazil dalších 16 testovaných čajů. V testu byla mimo jiné kladně hodnocena jeho vůně, chuť a dobrá antioxidační aktivita.
  • Na první příčku testu MF Dnes se mezi 12 hodnocenými vzorky vyšplhaly i konzumní brambory pod značkou Česká farma.
  • Lesní med BILLA se umístil na stupních vítězů v testu deníku Blesk, který pro něj připravil Výzkumný ústav včelařský a nezávislá laboratoř Eurofins.
  • Jogurt Naše bio jablko se skořicí přesvědčil svou unikátní recepturou s 23% obsahem ovocné složky s kousky jablek, jablečnou šťávou a rozinkami. Sirup z agáve rovněž značky Naše bio si zase získal přízeň zákazníků coby alternativní sladidlo.