8. 1. 2018, BILLA ČR, BILLA pokračuje v cenové kampani


S cenovou kampaní „BILLA JE LEVNÁ“ se budou zákazníci potkávat v průběhu celého roku 2018

BILLA navazuje na úspěšnou a zákazníky pozitivně vnímanou kampaň, jež odstartovala v loňském roce. Výrobky se sníženými cenami označené výrazným červeným vykřičníkem BILLA JE LEVNÁ naleznou zákazníci supermarketů BILLA v regálech i letos.

Možnost nakupovat levně i bez sledování slevových akcí na trhu nabídla BILLA svým zákazníkům už vloni. Celoroční kampaní s nabídkou kvalitních produktů pokrývajících položky napříč celým sortimentem – od potravin až po drogerii a kosmetiku – nabídne nakupujícím i v tomto roce. Kampaň odstartovala tento týden a v průběhu roku osloví zákazníky hned několikrát.

„Vloni BILLA úspěšně otevřela 9 nových prodejen a 10 stávajících zrekonstruovala. Celkově tak v České republice provozuje 220 prodejen a zákazníkům nabízí každodenně bohatou paletu kvalitních a čerstvých potravin i výrobků. Kampaní „BILLA JE LEVNÁ“  chceme dát zákazníkům i letos možnost nakoupit si produkty za výhodné ceny bez nutnosti sledovat slevové akce našich konkurentů. Zpětná vazba od našich zákazníků nám potvrzuje, že BILLA je pro nakupující symbolem kvality, čerstvosti i cenové dostupnosti,“
uvedla manažerka korporátní komunikace BILLA Česká republika Dana Bratánková.

Speciální komunikační kampaň se postupně objeví ve všech reklamních formátech společnosti. Kromě podpory v médiích s důrazem na TV a tisk se trvale zlevněné položky představí v týdenních vlnách ve speciálním letáku. Ten naleznou zákazníci na speciálně vytvořené webové stránce www.billajelevna.cz, kde si zároveň budou moci zasoutěžit o poukázky v hodnotě 100 Kč. Položky, kterých se kampaň týká, budou označeny na prodejnách speciálním červeným wobblerem stejně jako tomu bylo v loňském roce.

 

Oproti loňské cenové kampani, která byla realizována mateřskou skupinou REWE, vznikala tato cenová kampaň v ryze českých podmínkách.

TV spot