Na Primě se vaří za hubičku


Nový pořad o vaření bude od 19. ledna vysílat televize Prima Family. Každý čtvrtek před zprávami v něm šéfkuchař Radek Šubrt během pěti minut ukáže, jak uvařit jednoduché jídlo pro čtyři osoby za méně než 150 Kč. "Hostina za hubičku" má zatím šest dílů připravených do vysílání. Pořad, který bude reprizovat i kanál Prima Love, tak poběží do konce února. Hlavním sponzorem s upoutávkami před i po skončení pořadu je společnost BILLA se svojí značkou Clever.

„Pořady o vaření do televizního vysílání naší stanice patří,“ říká Marek Winkler z televize Prima. „Jejich obliba mezi diváky je velká. Proto jsme toto portfolio nyní ještě rozšířili a nabízíme v týdenní periodicitě rychlé návody na chutná jídla za přijatelnou cenu. Jsme přesvědčeni, že neokoukaná tvář Radka Šubrta a jeho příjemný projev opět zaujmou, stejně jako diváky před lety zaujal Zdeněk Pohlreich,“ dodává.

Produkty privátní značky Clever obchodního řetězce BILLA tvoří základ většiny připravovaných jídel. „Takováto forma sponzoringu a product placementu v televizním pořadu je novinkou nejenom pro nás a zároveň i neotřelým marketingovým nástrojem,“ říká marketingová ředitelka společnosti BILLA Simona Breen. „Zároveň to ale samozřejmě vnímáme také jako zajímavou formu propagace naší klíčové vlastní značky. V dnešní době zákazníci více než kdy jindy řeší ceny a kvalitu potravin a mění své nákupní zvyklosti. Rádi bychom ukázali, že je možno uvařit kvalitní večeři za dostupnou cenu, aniž by se člověk odbýval nebo vařil z polotovarů.“ Clever je aktuálně v portfoliu BILLY zastoupen téměř pěti sty produkty převážně české provenience. I po zvýšení DPH u něj tento obchodní řetězec stále garantuje nezměněnou cenu.

Radek Šubrt je šéfkuchařem restaurace Amade. Dříve působil v restauracích největších českých hotelů, ale například i v české restauraci v Mnichově. Má vlastní cateringovou společnost i školu vaření.