7. 1. 2015, BILLA ČR,Prodejny BILLA mají nejvyšší podíl tržeb od dodavatelů z České republiky


Podzimní kampaň Superosma v řetězci BILLA pokračuje. Populární plyšáci díky velkému zájmu kupujících, respektive jejich ratolestí, ale v tuto chvíli prostě došli. Vedení řetězce pružně přiobjednalo další várku a slibuje, že se dostane na každého, kdo splní podmínky sběratelské soutěže. Nálepky za nákupy mohou zákazníci sbírat až do zítřka, tedy 27. listopadu, v kterémkoliv supermarketu BILLA. Plyšové hračky ve tvaru ovoce a zeleniny získá ten, kdo nasbírá 25 známek. Nejpozději se superhrdinové objeví v prodejnách v lednu a budou k dostání minimálně do konce tohoto měsíce.

Kampaň Superosma a její úspěch předčil všechna naše očekávání,“ řekl Jaroslaw Szczypka, generální ředitel společnosti BILLA. „To, že v tuto chvíli neumíme uspokojit všechny naše zákazníky, nás velice mrzí a omlouváme se za to. Celkem jsme už rozdali téměř 400 tisíc plyšáků. Všem zákazníkům garantujeme, že za vyplněnou hrací kartu od nás určitě plyšáka dostanou,“ řekl Szczypka s tím, že zástupci společnosti hračky včas objednali, ale ty bohužel nestihly ve stanoveném termínu dorazit do České republiky. Na všech prodejnách jsou proto vystaveny omluvné plakáty a informace jsou i na internetových a facebookových stránkách BILLY.

Superosma je originální čistě česká kampaň. Každá z postaviček je členem zdravé patroly. Má svoje jméno, povahu a jedinečné vlastnosti. Společně informují děti i jejich rodiny o prospěšnosti konzumace čerstvého a kvalitního ovoce a zeleniny. Za nákup v hodnotě 200 Kč a jejích násobků dostávají zákazníci zdarma samolepky určené k vylepení do hrací karty. Plyšovou hračku zdarma dostane každý, kdo nasbírá 25 samolepek. Již při deseti pak pro získání odměny stačí doplatek ve výši 149 Kč. V týdenních letácích jsou pravidelně v nabídce produkty partnerů soutěže, k nimž zákazníci obdrží jednu samolepku navíc.