- home
- Podmínky používání aplikace BILLA Scan & Go
- Nejčastější dotazy
Nejčastější dotazy
Shrnuli jsme pro vás nejčastější dotazy pro používání aplikace Billa Scan & Go. Pokud i tak vaše otázka
zůstane neuodpovězena, kontaktujte nás. Jsme tu pro vás.
Scan & Go může používat každý registrovaný zákazník s chytrým telefonem Apple nebo Android (minimální požadavky na operační systém: iOS 11 a Android 5 a platnou platební kartou.
Aplikaci Scan & Go si můžete snadno stáhnout z App Store nebo Google Play.
Přihlaste se pomocí svých přihlašovacích údajů do věrnostního programu BILLA Bonus club. Pokud ještě nejste členem BILLA Bonus club, můžete se jím stát vyplněním přihlašovacího formuláře na našich webových stránkách.
Ne. Nákup pomocí aplikace BILLA Scan & Go není bez přihlášení možný. Abyste mohli aplikaci používat, musíte se přihlásit.
Ne. Aplikace BILLA Scan & Go je prozatím dostupná pouze v prodejnách xxx.
Povolte ve svém telefonu využívání polohy pro aplikaci BILLA Scan & Go. Po vstupu do prodejny aplikace rozezná prodejnu a Vy můžete začít skenovat zboží.
Pokud nakupujete různé položky, je potřeba naskenovat každou tuto položku zvlášť. Pokud nakoupíte víc kusů stejného zboží, stačí zboží naskenovat pouze jednou a upravit množství přes klávesu + / -.
Skenujete EAN na cenovce, kterou obdržíte od obsluhy lahůdek.
Tyto položky zvážíte obvyklým způsobem a naskenujete EAN na vytištěné cenovce.
Zboží bez EAN kódu přidáváte pomocí „manuálního vyhledávání produktů“ nebo naskenováním EAN kódu na cenovce zboží.
Počet položek není omezen.
Ano, s aplikací BILLA Scan & Go si zboží s věkovým omezením můžete zakoupit. Nákup však musí být před zaplacením potvrzen naším zaměstnancem.
Platbu za Váš nákup provedete přímo v aplikaci pomocí registrované platební karty.
Úspěšná platba se zobrazí na displeji jako „Potvrzení platby“.
Pro dokončení nákupu aplikací BILLA Scan & Go naskenujete QR kód na odbavovacím panelu v pokladní zóně.
Ano. V rámci zkvalitnění služby BILLA Scan & Go jsou některé nákupy náhodně kontrolovány. Chceme se ujistit, že používání této služby je pro naše zákazníky jednoduché a bezproblémové. Náhodnou kontrolu vykonávají naši asistenti v pokladní zóně.
Pokud Vám některý výrobek nejde naskenovat, vyhledejte našeho zaměstnance, který Vám ochotně pomůže zboží naskenovat.
Ano. Elektronické účtenky naleznete v sekci „Můj účet“.
Pro vrácení artiklu je nutné, aby některý ze zaměstnanců prodejny spustil proces vrácení zboží na některé z pokladen.
Ve všech prodejnách BILLA je k dispozici zdarma bezdrátová lokální síť WLAN, kterou mohou využít všichni zákazníci.
Pomocí zapnutého Bluetooth zjistí Aplikace Scan & Go v jaké prodejně se nalézáte.