MainContentHeadline

Výrobky privátních značek společnosti BILLA se pyšní titulem Novinka roku 2018

  • BILLA uspěla v letošní Volbě spotřebitele 2018
  • Hned 3 produktové řady privátních značek získaly titul Novinka roku 2018
  • Nezávislá spotřebitelská anketa potvrdila vysokou kvalitu privátních značek BILLA, BILLA Easy a Clever

Společnost BILLA získala v letošní anketě Volba spotřebitelů 2018 hned několik ocenění. Tři z nominovaných produktů napříč privátními řadami byly zvoleny novinkami roku 2018 ve svých kategoriích. BILLA zabodovala s výrobky privátních značek BILLA, BILLA Easy a Clever. Do letošního ročníku bylo přihlášeno 153 výrobků či výrobkových řad, které byly rozděleny do 50 kategorií. Oficiální vyhlášení vítězů proběhlo minulý týden v pražském Paláci Lucerna.

„Vzhledem k tomu, že si velmi zakládáme na kvalitě našich výrobků, zpětná vazba od zákazníků je pro nás obzvlášť důležitá. Proto máme z úspěchu našich výrobků obrovskou radost. Nezávislá spotřebitelská anketa tak potvrdila vysokou kvalitu našich privátních značek BILLA, Clever a BILLA Easy,“ uvedla při přebírání cen Simona Breen, marketingová ředitelka společnosti BILLA ČR.

BILLA zabodovala s výrobky našich 3 privátních značek – BILLA, BILLA Easy a Clever:

Kategorie Čerstvé sýry

  • BILLA Cottage natur 200 g
  • BILLA Cottage s pažitkou 200 g

Tento čerstvý sýr ve smetaně pro BILLU vyrábí z českého mléka společnost Madeta ČR. Obsahuje vysoký obsah bílkovin, mléčné kultury a 21 % sušiny.

Kategorie Hotová jídla

  • BILLA EASY Kuřecí řízek 130 g
  • BILLA EASY Vepřový řízek 120 g

Jde o poctivé produkty rakouského dodavatele Blasko. Obě varianty jsou vyráběny bez přídavku konzervantů a látek zvýrazňujících chuť a vůni.

Kategorie Mléka a tvarohy

  • Clever Tvaroh měkký 250 g
  • Clever Tvaroh tučný 250 g

Produktová řada je vyrobena pouze z českého mléka rodinnou firmou Polabské mlékárny v Poděbradech.
Marketingový program Volba spotřebitelů odstartovala společnost Atoz Marketing v roce 2001. Jedná se o program, který již osmnáctým rokem monitoruje, oceňuje a podporuje nové a inovované výrobky na českém trhu rychloobrátkového zboží. Oceněné produkty jsou vyhlášeny na základě průzkumu v ČR, provedeného na reprezentativním vzorku 4 000 respondentů. Během osmnácti let bylo do programu zaregistrováno 1 685 výrobků / výrobkových řad, z nichž vzešlo celkem 550 vítězů.