MainContentHeadline

BILLA i v další sezoně podpoří hokejovou mládež a A-tým HC Sparta Praha

Praha 13. června 2019 – Generálním partnerem hokejové Sparty bude i v příští sezóně Extraligy ledního hokeje společnost BILLA. Čerstvě stvrzené partnerství navazuje na úspěšnou, tři roky trvající spolupráci. Součástí smluvního vztahu zůstane i nadále podpora A-týmu a ještě větší podporu dostane v nadcházejících měsících hokejová mládež. BILLA bude i nadále největším ze 127 partnerů Sparty.
S logem BILLA na dresu obhájila Sparta v loňské sezoně prvenství v extraligové návštěvnosti v základní části, která se vyšplhala v průměru až na číslo 9 042 diváků na zápas. BILLA se z pozice generálního partnera podílela i na mnoha stěžejních projektech podporující mládež a rozvoj budoucích hokejových generací, například na Letní hokejové škole v Litoměřicích, BILLA Cupu nebo nedělních rodinných utkáních. Jednička na poli maloobchodních řetězců byla a opět bude i generálním partnerem charitativního běhu Sparťanská pětka, jehož výtěžek letos poputuje na léčbu velkého fanouška Sparty Dominika Bohuňovského. Ten se uskuteční již 20. června od 18.00 hodin v pražské Tipsport areně

„Jsme moc rádi, že s BILLOU na dresu hrdě zahájíme už čtvrtou sezonu. Mít na své straně takto silného partnera přináší stabilitu a jistotu,“ chválí prodloužení spolupráce generální manažerka Barbora Snopková Haberová.

„Z pozice generálního partnera zajišťujeme to nejlepší možné zázemí do všech sparťanských kabin. V uplynulé sezoně jsme spolupráci rozšířili o zajišťování snídaní a svačin hokejovému A-týmu i mládežnickému dorostu. Věříme, že kvalitní a čerstvé potraviny jsou tím nejlepším základem pro naše zdraví a dobrou fyzickou kondici,“ říká Jaroslaw Szczypka, generální ředitel společnosti BILLA ČR.

Budoucí partnerství by mělo pokračovat ve funkčně nastaveném systému. BILLA dostane od Sparty nejen prostor na hokejové výstroji a v obou sparťanských arénách, ale bude stěžejním partnerem při konání doprovodných klubových aktivit podporující výchovu budoucích hokejových generací.

„Všichni hráči i trenéři si tuto podporu mladých hokejistů moc pochvalují. Podpora, rozvoj a výchova mladých talentů jsou naší prioritou, což se nám s podporou BILLY daří na výbornou. Výsledky mládežnických týmů jsou toho důkazem,“ pochvaluje si generální manažerka Sparty Barbora Snopková Haberová.

BILLA ČR je součástí skupiny REWE International AG. Na českém trhu působí od roku 1991. S obratem ve výši přes 31 mld. Kč (2018), s 224 prodejnami a více než 6 000 zaměstnanci je BILLA lídrem na trhu supermarketů. Na průměrné prodejní ploše 900 m2 nabízí široký výběr produktů známých i privátních značek. Velký důraz je kladen na čerstvý sortiment, jako jsou lahůdky, pečivo, ovoce a zelenina, mléčné produkty, maso a chlazené produkty. BILLA se soustředí na podporu českých producentů, proto české potraviny tvoří již 78 % jejího celkového sortimentu. České potraviny jsou také součástí privátních značek řetězce BILLA – Vocílka, Česká farma, BILLA Naše bio, BILLA, BILLA Premium, BILLA Easy, BILLA BON VIA, Today, Clever, Vives, ZOO ROYAL nebo Milora. Úspěch privátních značek BILLA potvrzují i nedávné ocenění v soutěži Volba spotřebitelů 2019, ve které se na 1. místě umístilo hned 6 produktových novinek společnosti BILLA.

Popisek k fotografii: Jaroslav Hlinka, sportovní manažer HC Sparta Praha, Jaroslaw Szczypka, generální ředitel BILLA ČR a Barbora Snopkova Haberova, generální manažerka HC Sparta Praha při podpisu smlouvy na další hokejovou sezonu ELH.

Pro více informací prosím kontaktujte:

Dana Bratánková
Manažerka korporátní komunikace / Tisková mluvčí
REWE GROUP Česká republika, BILLA, spol. s r.o.
Mobil: +420 606 099 607
E-mail: d.bratankova@billa.cz