Hlavní obsah

BILLA spouští věrnostní kampaň Dolce Vita.

BILLA spouští druhou věrnostní kampaň. Nasbírané body na věrnostních kartách budou zákazníci moci vyměnit za elegantní italské nádobí značky Dolce Vita

• Členové BILLA Bonus clubu mohou od včerejšího dne směnit své klubové body za elegantní italské nádobí značky Dolce Vita

• Kampaň doprovází barevné a zdravé recepty od nutriční terapeutky Terezy Havlínové

• Akce bude probíhat na všech prodejnách BILLA od 20. ledna do 3. března 2021

Stejně jako v předchozích letech, tak i v tomto roce si členové BILLA Bonus clubu budou moci směnit nasbírané body na svých kartách za kvalitní produkty se zajímavým doplatkem. Od včerejšího dne BILLA nabízí členům svého věrnostního klubu možnost nakoupit elegantní nádobí italské značky Dolce Vita. Moderní design zpestří nejen stolování, ale zároveň pomůže nastartovat zdravé stravování v novém roce. V rámci kampaně Dolce Vita začíná také spolupráce společnosti BILLA s nutriční terapeutkou Terezou Havlínovou, jejíž recepty na vyvážené a pestré pokrmy jsou součástí kampaně.

Kameninová sada Dolce Vita spojuje moderní design a praktičnost pro každodenní použití. Zároveň hýří barvami, které s novým rokem zpestří každý chod či jen ranní kávu. V nabídce zákazníci naleznou celkem 5 základních kusů nádobí. Za 250 nebo 300 klubových bodů a doplatek od 149,90 Kč do 169,90 Kč mohou členové BILLA Bonus clubu získat jeden z libovolných a stylových kusů nádobí. Od setu šálků na horké nápoje, dezertních talířků, jídelní sady (hluboký a plochý talíř), setu menší misek až po salátovou mísu.

„Směna věrnostních bodů, které zákazníci nasbírali při nakupování v našich prodejnách, za atraktivní zboží z našich kampaní, je nedílnou součástí benefitů v rámci členství v BILLA Bonus clubu. Věříme, že nabídkou nádobí Dolce Vita uděláme zákazníkům radost,“ říká Lucie Průšová, marketingová ředitelka společnosti BILLA ČR.

BILLA v rámci kampaně startuje rovněž spolupráci s nutriční terapeutkou Terezou Havlínovou, která pro zákazníky připravila například recept na plněné pečené papriky, domácí granolu či thajské curry s kokosovým mlékem. Tereza Havlínová se bude také podílet na tvorbě vyvážených a zdravých jídel, které se objeví na stránkách Gusto Academy a zároveň bude dohlížet na přípravu receptů do zákaznického časopisu Gusto.
Více informací: https://www.billa.cz/dolce-vita

Jak se stát členem BILLA Bonus clubu?

V případě, že ještě nejste členem BILLA Bonus clubu, stačí vyplnit registrační formulář u pokladny, kde po vyplnění dostanete ihned věrnostní kartu. Registraci je možné udělat rovněž přes mobilní aplikaci BILLA Czech. Dále stačí už jenom nakupovat v BILLE a sbírat body. Při každém nákupu od 50 Kč získáte 1 BILLA bod. Další body jsou automaticky přičítány za každých 50 Kč nákupu. Více informací, jak se do klubu přihlásit, zákazníci naleznou na www.billa.cz.

Dana Bratánková
Manažerka korporátní komunikace / Tisková mluvčí
REWE GROUP Česká republika, BILLA, spol. s r. o.
Mobil: +420 606 099 607
E-mail: d.bratankova@billa.cz

BILLA ČR je součástí skupiny REWE International AG. Na českém trhu působí od roku 1991. S obratem ve výši přes 34 mld. Kč (2019), s 241 prodejnami a více než 6 500 zaměstnanci je BILLA lídrem na trhu supermarketů. Na průměrné prodejní ploše 900 m2 nabízí široký výběr produktů známých i privátních značek. Velký důraz je kladen na čerstvý sortiment, jako jsou lahůdky, pečivo, ovoce a zelenina, mléčné produkty, maso a chlazené produkty. BILLA se soustředí na podporu českých producentů, proto české potraviny tvoří již 72 % jejího celkového obratu. České potraviny jsou také součástí privátních značek řetězce BILLA – Vocílka, Česká farma, BILLA Naše bio, BILLA, BILLA Premium, BILLA Easy či Clever.

REWE International AG je lídrem na rakouském trhu v oblasti prodeje potravinového a drogistického zboží a jedním z největších zaměstnavatelů v Rakousku. Ve 3 694 prodejnách v Evropě zaměstnává téměř 80 000 pracovníků.

REWE International AG je součástí německé REWE Group, která působí ve 13 zemích Evropy a patří k nejvýznamnějším evropským maloobchodním skupinám a prodejcům rodinných dovolených.

REWE International AG se sídlem v rakouském Wiener Neudorfu provozuje obchodní společnosti BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA a ADEG a řadu vlastních produktových značek. V segmentu supermarketů má prodejny v 7 zemích střední a východní Evropy.

Více informací na http://www.billa.cz