MainContentHeadline

BILLA spouští novou věrnostní kampaň s plyšovou kapelou Farma Banda

  • BILLA přináší další z věrnostních kampaní oblíbených mezi dospělými i dětmi
  • Zákazníci si budou moci poskládat celou kapelu, která v reklamě hraje hit od skupiny Rednex
  • Na webu https://www.billa.cz vznikla interaktivní podstránka, kde zákazníci mohou soutěžit o 40 sad plyšových zvířátek, zahrát si pexeso nebo zazpívat karaoke

Společnost BILLA spouští novou věrnostní kampaň postavenou na plyšových postavičkách Farma Banda. Na scéně představuje kapelu z farmy v čele s frontmanem Kyky Rikym a pěticí jeho vydařených kamarádů. Pokračuje tím v komunikaci věrnostních programů oblíbených mezi dospělými i dětmi.

Od 24. dubna mohou zákazníci ve všech supermarketech BILLA za každých 250 korun získat u pokladny jednu nálepku s Kyky Rikym. Za 30 nálepek, které nalepí na sbírací kartu, doplatí zákazník za jednoho člena Farma Bandy 29,90 Kč, za 10 nálepek pak 179,90 Kč. Samolepky budou pokladní vydávat zákazníkům až do 30. července, hračky budou následně k vyzvednutí na prodejnách až do 13. srpna nebo do vyprodání zásob.

„Po úspěšných chluptuberech spouštíme další kampaň zaměřenou na děti. Až do poloviny letních prázdnin budou zákazníci moci sbírat nálepky a poskládat si dohromady celou Farma Bandu. Pak už nezbývá než si k tomu pustit nový letní cover hit, který vychází z populární písničky Cotton Eye Joe od kapely Rednex. Co se kreativy týče, jde o jednu z nejpodporovanějších kampaní BILLY za uplynulých 5 let a my věříme, že si ji i naši zákazníci oblíbí,“ říká manažerka korporátní komunikace společnosti BILLA Dana Bratánková.

Farma Bandu tvoří celkem šest postaviček, se kterými se zákazníci mohou více seznámit na nově vytvořené podstránce https://www.billa.cz/farma-banda. V rytmu country od mikrofonu zdraví všechny frontman kohout Kyky Riky, na housle hraje kačer Daky, banjo rozproudí roztomilá králička Hopi, na valchu je doprovází krocan Krocky, na činely hraje býček Buly a do rytmu bubnuje kozel Meky.

Reklamní spot a další komunikační formáty vznikly ve spolupráci s agenturou McCann Prague. Připraven je i pestrý obsah pro web, kde si lidé mohou zkusit třeba interaktivní školu tance, soutěžit o 40 sad plyšových zvířátek nebo si zazpívat karaoke. Video je ke zhlédnutí zde.


Pro více informací prosím kontaktujte:

Dana Bratánková
Manažerka korporátní komunikace / Tisková mluvčí
REWE GROUP Česká republika, BILLA, spol. s r.o.
Mobil: +420 606 099 607
E-mail: d.bratankova@billa.cz