MainContentHeadline

26. 2. 2018, BILLA ČR, BILLA jako 1. supermarket v ČR spouští své vlastní rádio

• BILLA mění svůj formát in-store rádia
• Nově BILLA spouští živou ranní show pro své zaměstnance a mění zákaznický obsah
• Vysílání Rádia BILLA startuje dnes, 26. 2. 2018

Společnost BILLA dnes představuje nový formát svého in-store rádia a spouští své vlastní rádio - Rádio BILLA. Pro své zaměstnance bude nově vysílat live ranní show a svým zákazníkům představí zcela nový zákaznický program, který je bude doprovázet při jejich nakupování po celou otevírací dobu.

Informace o slevách z akčních letáků oživené hudbou doprovází zákazníky prodejen BILLA již od roku 2001. Po 17 letech přechází BILLA na zcela jiný formát – představuje Rádio BILLA. Zcela zásadně mění obsah zákaznického programu, který bude vysílán každý den od 7.00 do 21.00 hodin a nově spouští živou ranní show pro zaměstnance všech 220 poboček.

Zaměstnancům Billy přináší Rádio BILLA novou ranní show, která jim zpříjemní vstup na ranní směnu a bude je informovat o všech důležitých novinkách z centrály, ostatních prodejen, i zprávách z domova a zahraničí či aktuální předpovědi počasí. Nebude chybět také možnost nechat si zahrát písničku na přání z široké nabídky hudebního play listu.

Zákazníkům pak Rádio BILLA přinese každý den automatizovaný zákaznický program, který bude nově složen nejen z informací o aktuálních slevách, ale nakupujícím nabídne i nejrůznější rady a tipy nebo zajímavé nápady. Od září tohoto roku přejde Rádio BILLA navíc plně do formátu live vysílání.

„Tento informační kanál chceme využít pro komunikaci nejen na naše zákazníky, jak tomu bylo doposud, ale i naše zaměstnance. Speciální naživo vysílaná ranní show bude sloužit pro komunikaci novinek společnosti, akcí i marketingových kampaní a nových projektů, které plánujeme,“ říká Simona Breen, marketingová ředitelka BILLA ČR. „Našim zákazníkům nabídneme v rámci vysílání rovněž zcela nový obsah. Dodavatelům BILLA dá nový formát našeho vlastního rádia možnost využít tento kanál pro komunikaci svých produktových novinek,“ dodává Simona Breen.

Tímto projektem se BILLA nechala inspirovat od svých zahraničních sesterských společností spadajících pod rakouskou skupinu REWE, kde vlastní rádio vysílá pod značkou RADIO MAX např. pro BILLU, BIPU, MEKUR nebo PENNY.

RADIO MAX má vedoucí postavení na evropském trhu v segmentu rozhlasových POS stanic a je součástí skupiny REWE International AG. Z mediálního domu ve Vídni vysílá do 10 evropských zemí a denně osloví více jak 10 milionů posluchačů.