Hlavní obsah

BILLA potvrzuje svoji expertízu v nové image kampani. Když jde o jídlo, myslí na vše

Společnost BILLA spouští dlouhodobou strategickou kampaň, díky níž komunikuje svou širokou expertízu v potravinářském oboru. Hlavními pilíři komunikace jsou kvalita a čerstvost nabízených potravin, jejich původ, široký výběr a v neposlední řadě vliv potravin na zdraví konzumentů. Kampaň čerpá z fakt o jídle ze spotřebitelských dat, výzkumů a studie ze zahraničí.

Strategická kampaň společnosti BILLA stojí na 42 faktech o jídle. Při vytváření kreativního konceptu, jehož autorem je agentura McCann Prague, vycházeli tvůrci hned z několika relevantních zdrojů, jako např. údajů Českého statistického úřadu, kvantitativního výzkumu společnosti STEM/MARK a americké studie Environmental Persuaders and the 200 Daily Food Decisions Cornellské univerzity. Z těchto výzkumů vyplývá i fakt, že lidé myslí na jídlo až 226x denně, ať už vědomě, či nevědomě.

Fakta z těchto zdrojů BILLA propisuje do svého nového claimu „Když jde o jídlo, BILLA myslí na vše“. Představuje myšlenky svých zákazníků spojené s jídlem a dokazuje, že BILLA jako jeden z nejdůležitějších článků, který přímo ovlivňuje, co svým zákazníkům v regálech nabízí, nad jídlem přemýšlí stejně a ještě častěji. Kampaň pracuje s obecnými, ale mnohdy i překvapivými fakty a detaily ze spotřebního chování zákazníků. BILLA je obohacuje i vlastním průzkumem. Nejde pouze o to, jaké jídlo mají zákazníci rádi a co je pro ně při nákupu důležité, ale také o to kde, s kým a jak jej konzumují.

„Kampaní chceme změnit přístup zákazníků ke kvalitním potravinám. Kvalita a čerstvost mají být pro každého samozřejmostí. BILLA je obchodní řetězec, který potravinám rozumí a je dostupný všem. Rozumí potřebám svých zákazníků, a proto zde naleznou široké portfolio produktů vhodných například na speciální diety a intolerance. Má ve své nabídce velké procento vysoce kvalitních privátních značek, které dále rozvíjí a které se postupně blíží cíli dosáhnout 30% podílu do roku 2025,“ říká marketingová ředitelka Lucie Průšová.

Strategická kampaň se prolne do všech komunikačních kanálů. Postupně budou nasazovány nové televizní spoty, kampaň se dále propíše i do dalších médií, jako je digitál, tisk, billboardy a samozřejmě i do obchodů, kde zákazníci postupně zaznemanají nové vizuály a POS materiály.

„Novou komunikací BILLA spouští dlouhodobou platformu, skrze niž bude nadále budovat a potvrzovat svou roli experta na potraviny a jejich kvalitu. Díky námi provedenému výzkumu máme také mnohem více možností, jak našim zákazníkům nabízet to, co opravdu chtějí a co je pro ně při nákupu potravin důležité,“ zmiňuje Lucie Průšová.

Video obsah kampaně včetně televizního spotu vytvořila režisérka Jasmína Blaževič. Původem dokumentární filmařka, která je známá svou jasnou vizí a zapáleností pro věc, dala svým reklamně neobroušeným stylem komunikaci společnosti BILLA nový směr. Kampaň z dílny agentury McCann Prague vznikla s produkčním týmem Bistro Films. Vizuály nafotil Ondřej Košík.



Pro více informací prosím kontaktujte:

Dana Bratánková
Manažerka korporátní komunikace / Tisková mluvčí
REWE GROUP Česká republika, BILLA, spol. s r. o.
Mobil: +420 606 099 607
E-mail: d.bratankova@billa.cz

BILLA ČR je součástí skupiny REWE International AG. Na českém trhu působí od roku 1991. S obratem ve výši přes 34 mld. Kč (2019), s 237 prodejnami a více než 6 500 zaměstnanci je BILLA lídrem na trhu supermarketů. Na průměrné prodejní ploše 900 m2 nabízí široký výběr produktů známých i privátních značek. Velký důraz je kladen na čerstvý sortiment, jako jsou lahůdky, pečivo, ovoce a zelenina, mléčné produkty, maso a chlazené produkty. BILLA se soustředí na podporu českých producentů, proto české potraviny tvoří již 72 % jejího celkového obratu. České potraviny jsou také součástí privátních značek řetězce BILLA – Vocílka, Česká farma, BILLA Naše bio, BILLA, BILLA Premium, BILLA Easy či Clever.

REWE International AG je lídrem na rakouském trhu v oblasti prodeje potravinového a drogistického zboží a jedním z největších zaměstnavatelů v Rakousku. Ve 3 694 prodejnách v Evropě zaměstnává téměř 80 000 pracovníků.

REWE International AG je součástí německé REWE Group, která působí ve 13 zemích Evropy a patří k nejvýznamnějším evropským maloobchodním skupinám a prodejcům rodinných dovolených. REWE International AG se sídlem v rakouském Wiener Neudorf provozuje obchodní společnosti BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA a ADEG a řadu vlastních produktových značek. V segmentu supermarketů má prodejny v 7 zemích střední a východní Evropy.

Více informací na: https://www.billa.cz