MainContentHeadline

BILLA uvádí novou privátní značku FREE s výrobky bez lepku

• Společnost BILLA rozšiřuje portfolio svých privátních značek o nový brand FREE
• Pod hlavičkou nové značky bude prodávat výrobky bez lepku
• Produkty FREE jsou již nyní k dostání téměř ve všech prodejnách BILLA

BILLA vychází vstříc potřebám zákazníků s potravinovou intolerancí a přichází s řadou bezlepkových produktů, které bude prodávat pod privátní značkou FREE. Novou řadu nalezenou zákazníci již nyní téměř ve všech prodejnách BILLA. Stejně jako v případě ostatních privátních značek pochází výrobky od prověřených evropských dodavatelů.

V rámci nové privátní značky nabídne BILLA například různé druhy těstovin, sušenky, kukuřičné chlebíčky nebo muffiny značky FREE vyráběné z kvalitních surovin, které splňují požadavky na zařazení do kategorie bez lepku. V průběhu roku rozšíří BILLA značku FREE i o produkty bez laktózy.

„Snažíme se vyhovět potřebám všech našich zákazníků včetně těch se speciálním jídelníčkem nebo alergií na různé typy potravin. Nová řada FREE je určena spotřebitelům s intolerancí lepku nebo zákazníkům, kteří se mu vyhýbají. Jedná se o bezlepkové produkty, při jejichž výrobě se velmi striktně dbá na dodržování přísných výrobních pravidel, stejně jako je tomu u všech našich ostatních privátních značek,“ říká Dana Bratánková, manažerka korporátní komunikace BILLA ČR.

FREE je jedenáctou privátní značkou společnosti BILLA. V sortimentu prodejen zákazníci již nyní naleznou produkty privátních značek Clever, BILLA, BILLA Premium, BILLA Easy, BILLA Naše BIO, čerstvé ovoce a zeleninu od tuzemských producentů Česká farma, lokální produkty BILLA Regionálně, čerstvé maso z českých chovů Vocílka, kosmetické výrobky Today, plodiny od evropských farmářů pod značkou BILLA BON VIA a nově i bezlepkové výrobky značky FREE.

Privátní značky si zákazníci v supermarketu BILLA mohou zakoupit již od roku 1999. V současné době nabízí BILLA přes 1 500 výrobků vlastních privátních značek od 250 dodavatelů, z nichž 143 jsou české firmy. Za rok 2017 zakoupili zákazníci celkem 260 442 666 ks produktů privátních značek BILLA, což představuje téměř 17,5 % celkového obratu firmy.

Pro více informací prosím kontaktujte:

Dana Bratánková

Manažerka korporátní komunikace / Tisková mluvčí

REWE GROUP Česká republika, BILLA, spol. s r.o.

Mobil: +420 606 099 607
E-mail: d.bratankova@billa.cz

REWE International AG je lídrem na rakouském trhu v oblasti prodeje potravinového a drogistického zboží a jedním z největších zaměstnavatelů v Rakousku. Ve 3 693 prodejnách v Evropě zaměstnává téměř 80 000 pracovníků.

REWE International AG je součástí německé REWE Group, která působí ve 13 zemích Evropy a patří k nejvýznamnějším evropským maloobchodním skupinám a prodejcům rodinných dovolených.

REWE International AG se sídlem v rakouském Wiener Neudorf provozuje obchodní společnosti BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA a ADEG, a řadu vlastních produktových značek. V segmentu supermarketů má prodejny v 7 zemích střední a východní Evropy.

BILLA ČR je součástí skupiny REWE International AG. Na českém trhu působí od roku 1991. S obratem ve výši téměř 26 mld. Kč (2017), s 224 prodejnami a více než 6 000 zaměstnanci je BILLA lídrem na trhu supermarketů. Na průměrné prodejní ploše 900 m2 nabízí široký výběr produktů známých i privátních značek. Velký důraz je kladen na čerstvý sortiment, jako jsou lahůdky, pečivo, ovoce a zelenina, mléčné produkty, maso a chlazené produkty. BILLA se soustředí na podporu českých producentů, proto české potraviny tvoří již 75 % jejího celkového sortimentu. České potraviny jsou také součástí privátních značek řetězce BILLA – Vocílka, Česká farma, Naše bio, BILLA, BILLA Premium, BILLA Easy či Clever.

Více informací na: https://www.billa.cz