MainContentHeadline

BILLA odstartovala živé vysílání Rádia BILLA pro své zákazníky!

  • Rádio BILLA zahájila po půl roce fungování celodenní živé vysílání.
  • BILLA je jediným supermarketem v Česku, ve kterém vysílá rádio živě.
  • O přípravu programu se nově stará desetičlenný profesionální tým se sídlem ve Vídni.
  • Živé vysílání pro zákazníky odstartovalo včera, v pondělí 3. září v 7.00 hodin


Rádio BILLA přešlo po šesti měsících od svého spuštění k formátu celodenního živého vysílání. Chce tak ještě lépe reagovat na aktuální události a přinášet ten nejlepší obsah. Jeho součástí je skvělá hudba, zprávy z domova i ze zahraničí, předpověď počasí, kulinářské tipy i rozhovory s hosty. Nechybějí ani informace o aktuálních akčních nabídkách nebo novinkách společnosti BILLA.

Zatímco dosud se živě vysílala pouze ranní show pro zaměstnance od 5.00 do 7.00 hodin, od včerejška běží živé vysílání Rádia BILLA také pro zákazníky, a to od 7 do 21 hodin, ve všech 225 prodejnách v Česku. BILLA se tak stává prvním tuzemským supermarketem s vlastním rádiem.

Redakce Rádia BILLA sídlí ve Vídni. Desítka zkušených redaktorů a moderátorů připravuje příspěvky do vysílání a vybírá hudbu pro navození příjemné atmosféry v prodejně. „Rádio BILLA využíváme pro komunikaci se zákazníky i se zaměstnanci. Kromě možnosti informovat o dění ve společnosti BILLA, akčních nabídkách, marketingových kampaních a nových projektech, které plánujeme, vnímáme rádio i jako velmi efektivní prodejní kanál. Dokáže zákazníky motivovat k impulzivním nákupům, protože nabízí prostor pro komunikaci produktových novinek,“ vysvětluje Simona Breen, marketingová ředitelka BILLA ČR.

Šéfredaktorka Rádia BILLA Jana Bujňačková k tomu dodává: „Věříme, že díky formátu live vysílání se nám podaří ještě lépe reagovat na aktuální události a přinášet kvalitnější obsah.“

Více informací o Rádiu BILLA zde.