Main Content

Společnost BILLA investovala v roce 2019 do růstu obchodní sítě téměř miliardu korun. V roce 2020 plánuje investice zvyšovat

  • BILLA je jedním z nejrychleji se rozrůstajících obchodních řetězců v ČR
  • Do výstavby prodejen a rekonstrukcí stávajících v roce 2019 investovala téměř miliardu korun
  • V letošním roce se bude i nadále soustředit na expanzi a rekonstrukce současných prodejen


Rok 2019 se pro společnost BILLA nesl ve znamení expanze. Jen v průběhu loňského roku otevřela BILLA 10 nových prodejen, 10 stávajících prodejen prošlo rozsáhlou rekonstrukcí a 13 jich bylo zrekonstruováno v úsecích čerstvých potravin. Celková investice do stavby a rekonstrukcí dosáhla téměř 1 miliardy korun.

Ve strategii růstu a vylepšování obchodní sítě bude firma pokračovat i v roce 2020. Během něj totiž plánuje nejen otevírání nových prodejen a rekonstrukci 45 stávajících, ale také výstavbu skladu suchých potravin v místě sídla společnosti v Modleticích u Prahy. Celková plánovaná investice v roce 2020 přesáhne 1,5 miliardy Kč.

Nedílnou součástí strategie společnosti je důraz na spokojenost zákazníků. Ta je jedním z dalších důvodů pro investice do moderních technologií jako jsou samoobslužné pokladny a elektronické cenovky. Snahou společnosti je vybavit prodejny modernějšími a vyspělými technologiemi šetrnými k životnímu prostředí a poskytnout tak zákazníkům trvale kvalitní servis na prodejnách. Investice do nových technologii činily v roce 2019 200 milionů korun. V modernizaci plánuje firma pokračovat i v letošním roce instalací systému elektronických cenovek v 16 supermarketech a samoobslužných pokladen v dalších 10 prodejnách.

„BILLA dlouhodobě usiluje o plnění přání a potřeb svých zákazníků. Mimo kvalitu zboží se tak soustředí na dostupnost svých prodejen a co nejpohodlnější nákup pro své zákazníky. I to jsou důvody pro významnou expanzi v posledních letech, její pokračování v roce 2020 či investice do moderních technologií. Jsme rádi, že můžeme naše služby rozšířit a zkvalitnit požitek z nákupu pro naše zákazníky,“ říká generální ředitel BILLA ČR Jaroslaw Szczypka.