- home
- Nejčastější dotazy
Nejčastější dotazy
Shrnuli jsme pro vás nejčastější dotazy. Pokud i tak vaše otázka zůstane nezodpovězena, kontaktujte nás. Jsme tu pro vás.
BILLA klub
Vyplňte přihlášku a odevzdejte ji u pokladny nebo se zaregistrujte pomocí naší aplikace BILLA nebo webových stránek.
Ne, BILLA klub karta i členství jsou zdarma.
Za každých utracených 50 Kč v jednom nákupu získáváte 1 bod.
ANO – body získané během jednoho kalendářního roku expirují k poslednímu únoru roku následujícího.
Informaci o stavu BILLA bodů naleznete na konci účtenky, ve svém digitálním účtu v aplikaci BILLA či na webu nebo na bezplatné infolince 800 153 976.
Zastavíte se v prodejně, u pokladny vyplníte a odevzdáte novou přihlášku nebo si požádáte o vystavení nové karty v mobilní aplikaci.
Ne, pokud nejdříve druhý den po nákupu na novou kartu zavoláte na infolinku 800 153 976 a nahlásíte ztrátu, převedeme Vám body ze staré karty na novou.
Bohužel není možné získat slevu a ani připsat body zpětně.
Pokud vlastníte kartu déle jak 6 měsíců, do přihlášky byl uveden datum narození, udělen souhlas s využitím osobních údajů a karta je aktivně využívána (tj. alespoň 1 nákup za půl roku před měsícem, kdy máte narozeniny), tak Vám automaticky při prvním nákupu v měsíci narozenin bude na pokladně vytištěna narozeninová poukázka, která má platnost 30 dní (poukázka vyjede jako samostatný kupon za účtenkou k nákupu).
Pokud se Vám poukázka na pokladně nevytiskne, zavolejte si na bezplatnou infolinku 800 153 976.
Zavolejte na naší bezplatnou infolinku 800 153 976, kde Vám operátor zadá požadavek na výrobu nové karty, nebo si o novou kartu zažádejte přes mobilní aplikaci.
Slevové kupóny můžete najít v mobilní aplikaci, na webových stránek www.billa.cz nebo v newsletteru.
Máte další dotazy k BILLA e-shopu?