- home
- Nejčastější dotazy
Nejčastější dotazy
Shrnuli jsme pro vás nejčastější dotazy. Pokud i tak vaše otázka
zůstane neuodpovězena, kontaktujte nás. Jsme tu pro vás.
BILLA Bonus Club
Vyplňte přihlášku a odevzdejte ji u pokladny nebo se zaregistrujte pomocí naší mobilní aplikace/webových stránek.
Ne, BILLA karta i členství jsou zdarma!
Ano, body jsou Vám automaticky přičítány při každém nákupu nad 50 Kč. Za prvních 50 Kč hodnoty nákupu Vám bude připsán 1 BILLA bod a za každých dalších 50 Kč hodnoty nákupu opět 1 BILLA bod. Body následně můžete využít ke koupi vybraného nepotravinářského zboží za BILLA body.
Ano, BILLA body jsou platné 12 měsíců. Do této doby je nutné je využít, jinak jsou automaticky smazány. K mazání dochází průběžně každý měsíc.
Informaci o stavu BILLA bodů naleznete na konci účtenky, získáte na bezplatné infolince 800 153 976 nebo uvidíte ve svém digitálním účtu v aplikaci a na webu.
Zastavíte se v prodejně, u pokladny vyplníte a odevzdáte novou přihlášku nebo si požádáte o vystavení nové karty v mobilní aplikaci.
Ne, pokud nejdříve druhý den po nákupu na novou kartu zavoláte na infolinku 800 153 976 a nahlásíte ztrátu, převedeme Vám body ze staré karty na novou.
Pravděpodobně Vám byly smazány BILLA body starší než 12 měsíců, které nebyly v této lhůtě využity.
Bohužel není možné získat slevu a ani připsat body zpětně.
Pokud vlastníte kartu déle jak 6 měsíců, do přihlášky byl uveden datum narození, udělen souhlas s využitím osobních údajů a karta je aktivně využívána (tj. alespoň 1 nákup za půl roku před měsícem, kdy máte narozeniny ), tak Vám automaticky při prvním nákupu v měsíci narozenin bude na pokladně vytištěna narozeninová poukázka, která má platnost 30 dní (poukázka vyjede jako samostatný kupon za účtenkou k nákupu).
Pokud se Vám poukázka na pokladně nevytiskne, tak si zavolejte na bezplatnou infolinku 800 153 976.
Zavolejte na naší bezplatnou infolinku 800 153 976, kde Vám operátor zadá požadavek na výrobu nové karty, nebo si o novou kartu zažádejte přes mobilní aplikaci.
Slevové kupony je možné uplatnit z mobilní aplikace, z webových stránek www.billa.cz nebo z Newsletteru.