1. home
  2. Tiskové Zprávy
  3. BILLA e-shop s novou mobilní aplikací nyní nabízí své služby více než 1 milionu domácností

BILLA e-shop s novou mobilní aplikací nyní nabízí své služby více než 1 milionu domácností

  • E-shop BILLA překonal hranici 30 000 pravidelných zákazníků 
  • Od spuštění bylo uskutečněno přes 150 000 nákupů 
  • Opakovaně nakupuje 70 % zákazníků 
  • Nově může jeho služeb využívat více než 1 milion domácností
  • E-shop nyní nabízí možnost nakupovat prostřednictvím mobilní aplikace
  • Do nové etapy vstupuje e-shop s novou vizuální identitou 
  • I na e-shopu zákazníci nepřijdou o bonusy a atraktivní nabídky BILLA klubu  


Od zahájení ostrého provozu loni v září využívá možnosti online nákupu prostřednictvím BILLA e-shopu pravidelně více než 30 000 zákazníků. Ti už uskutečnili více než 150 000 nákupů a 70 % z nich nakupuje pravidelně. Nyní BILLA přichází se zcela novou mobilní aplikací, která nákupy ještě více zjednoduší. Dále rozšiřuje rozvozové lokality o dalších 75 tisíc adres, a nabídne tak své služby více než 1 milionu domácností. Současně v rámci své nové identity představuje novou podobu e-shopu.



„BILLA postupně naplňuje své cíle a spuštění e-shopu vloni byl jedním z nich. Musíme říct, že jeho spuštění naplnilo naše očekávání. Jeho úspěch nás těší, a současně nás motivuje k jeho dalšímu rozvoji. Do konce roku 2025 máme ambici mít plně automatizované sklady a v kombinaci se službou Click&collect nabídnout naše služby zákazníkům po celé České republice,“ říká Marek Doležal, generální ředitel BILLA ČR.


„Uvědomujeme si, jak je pro zákazníky využívající tento způsob nakupování důležitý čas a jeho úspora, proto nyní přicházíme s mobilní aplikací, která jim umožní objednat si nákup přímo z mobilu, třeba po cestě z práce. Postupně rozšiřujeme místa, kam si lidé naše produkty mohou objednat. Aktuálně je to více než 1 000 000 domácností a postupně budeme přidávat další a další lokality. Do konce roku plánujeme, že si naše produkty bude moc objednat online až domů dalších takřka 300 000 domácností,“ dodává Petr Toupal, vedoucí oddělení
e-commerce řetězce BILLA.


Nově si od dubna mohou nákupy z BILLA e-shopu objednat lidé v Mělníce, Kralupech nad Vltavou, Kladně, Vyškově a v okrese Brno-venkov. V průběhu května pak přibudou rozvozové lokality Beroun, Příbram, Kolín a Benešov. Nově tak může služeb e-shopu využívat dalších 75 000 domácností, a díky tomu počet rodin, které si mohou nákup objednat, překročil hranici 1 milionu. Do konce roku bude mít tuto možnost bezmála 1 300 000 domácností.  


S rozvojem e-shopu přichází také jeho nová podoba. V rámci proměny vizuálního stylu a jazyka, kterým chce BILLA k zákazníkům promlouvat, mění vzhled i v digitálním světě, a tedy i ve svém e-shopu. I tady zdůrazňuje svoji obchodní strategii podporující zdraví, správné stravování a udržitelný životní styl. Cílem nové identity je přehlednější, intuitivnější prostředí nabízející zákazníkovi přirozené, snadné, jednoduché a rychlé nakupování. Tento přístup se promítá do nové barevnosti e-shopu a jeho uspořádání jak na webu, tak v nové mobilní aplikaci.


Pro zásobování domácností nákupy z e-shopu využívá BILLA v současné době dva sklady, a to v Praze a Brně. Jejich celková plocha je 13 200 m2. „Zákazník může mít nákup doma už 180 minut od objednání. Řízené zásobování nám umožňuje zajistit potřebnou čerstvost a kvalitu. Důležitý je neustálý dohled nad teplotním řetězcem, který je pro kvalitu rozhodující. Neustále monitorujeme stav zásobování a dostupnost jednotlivých produktů v obou skladech. Oproti konkurenci soustředíme veškeré odbavení objednávek výhradně do těchto skladů​, takže je doručení rychlejší. Plná obsluha ze skladů pak vede i k tomu, že na rozdíl od některých konkurenčních řetězců příprava objednávek nezasahuje do provozu na prodejnách, což je komfortnější pro zákazníka i pro nás,“ upřesňuje Petr Toupal a dodává: „Nová mobilní aplikace, díky které očekáváme navýšení počtu nákupů, umožní našim zákazníkům objednávat nákup třeba i z cest. Naše sklady i naši lidé jsou na to plně připraveni, a i tady garantujeme nejrychlejší doručení už 180 minut od objednání.“


BILLA e-shop nyní nabízí více než 10 000 produktů. Zákazníci také mohou nakoupit na 750 produktů, které BILLA nabízí výhradně online. Mezi nejžádanější produkty kromě běžných potravin, jako jsou pečivo, patří produkty privátních značek BILLA, Clever, BILLA Premium, Bon Via nebo Česká farma. Mohou také výrazně ušetřit, a přitom se zapojit do boje proti plýtvání, když nakoupí produkty nabízené v sekci Šetříme jídlem, kde najdou produkty s blížící se dobou expirace.


V e-shopu zákazníci stejně jako v kamenných prodejnách sbírají body do BILLA Klubu a mohou je uplatňovat ve všech věrnostních akcích. Nepřicházejí ani o oblíbené samolepky, které získávají při speciálních akcích a dále je směňují za produkty se slevou.