1. home
  2. Tiskové Zprávy
  3. Privátní značka Vocílka společnosti BILLA posiluje. Vloni zaznamenala více než 50 % nárůst. | BILLA

Privátní značka Vocílka společnosti BILLA posiluje. Vloni zaznamenala více než 50 % nárůst.

  • Českého masa a masných produktů Vocílka se vloni v obchodní síti BILLA prodalo přes 20 000 tun
  • Značka Vocílka garantuje maso ze špičkových chovů, výhradně českého původu a ve stoprocentní kvalitě již od roku 2011


Nejúspěšnější pritávní česká značka Vocílka společnosti BILLA zaznamenala v posledních měsících několik významných úspěchů. V posledních 6 měsících získala hned 2 prestižní ocenění – Nejdůvěryhodnější značka 2020 a Czech Superbrands 2021 v kategoriích masa a masných produktů. Zároveň se její prodeje oproti roku 2019 navýšili na 20 000 prodaných tun, tedy téměř o 54 %. Hlavní benefity Vocílky BILLA odkomunikuje v nové komunikační kampani tentokrát zaměřené na kuřecí maso.


Značce Vocílka se daří a její prodeje rostou. V roce 2020 se českého masa a masných produktů Vocílka prodalo přes 20 000 tun. V současné době BILLA prodává pod značkou Vocílka 371 produktů. Maso pod značkou Vocílka odebírá společnost z 510 farem a masné produkty Vocílka vyrábí BILLA v 5 výrobních závodech v České republice. Kuřecí maso pochází ze 150 farem, hovězí pak ze 300 farem a vepřové ze 60 farem po celé České republice.


V souvislosti se značkou Vocílka BILLA nyní startuje novou komunikační kampaň zaměřenou na maso a masné produkty výhradně z českých chovů. Nyní BILLA startuje již druhou komunikační kampaň značky Vocílka, tentokrát s primárním zaměřením na kuřecí maso z českých chovů a jeho zpracování nejen pro letní grilování. Kampaň s ambasadorem značky Janem Punčochářem se objeví ve všech komunikačních kanálech.


„Při založení značky jsme si přáli, aby si zákazníci v našich supermarketech mohli zakoupit kvalitní české maso a masné produkty vyrobené z českých surovin. To se nám také podařilo, což dokazují nejen prodejní výsledky Vocílky, ale i vítězství v nejrůznějších soutěžích a testech,“ říká generální ředitel BILLA ČR, Jaroslaw Szczypka. „Oba získané tituly pro Vocílku potvrzují, že odvádíme dobrou práci a naši zákazníci i odborná veřejnost naše kroky vnímají pozitivně. Z udělených ocenění máme velkou radost,“ dodal Jaroslaw Szczypka.


BILLA a sortiment jejích privátních značek V sortimentu BILLA naleznou zákazníci kromě privátní značky Vocílka dalších 17 privátních značek. V nabídce je tak celkově 2 069 artiklů od celkem 254 dodavatelů, z nichž 134 jsou české firmy. Celkový podíl privátních značek na obratu firmy byl za loňský rok více než 22 %.