Září patří tradičně biopotravinám. V BILLE jejich prodeje meziročně vzrostly o 30 %. Rozšířené portfolio bioproduktů nabídne i Srdce domova

Měsíc září se každoročně nese nejen v duchu začátku školního roku, ale rovněž vyzdvihuje důležitost ekologického zemědělství. V průběhu let problematika šetrného zacházení s půdou, ochranou přírody a ohleduplným zacházením se zvířaty nabrala na důležitosti a propisuje se i do nabídky obchodních řetězců. Společnost BILLA tento trend potvrzuje. Oproti předchozímu roku eviduje meziroční nárůst prodejů bioproduktů o 30 % a rozšiřuje i nabídku privátní značky Srdce domova o produkty v biokvalitě.

Září „měsíc bio“ je známým pojmem více než 20 let. Významnou podporu získává pravidelně prostřednictvím kampaně Ministerstva zemědělství a důležitost jí v posledních letech přikládají také obchodní řetězce. Společnost BILLA nabízí bioprodukty dlouhodobě, od roku 2009 navíc pod svojí privátní značkou BILLA Naše bio, posléze BILLA BIO.

Z dat společnosti BILLA vyplývá, že biopotraviny si získávají své místo i v jídelníčcích zákazníků. V meziročním srovnání v rámci celkové nabídky biosortimentu jejich prodeje stoupají o 30 %. U ovoce a zeleniny je meziroční poptávka ještě vyšší, dokonce téměř o 70 %. Je to dáno zejména díky rozšiřující se nabídce produktů a atraktivním cenám, které BILLA zákazníkům nabízí v rámci promočních a jiných věrnostních nabídek.
Mezi novinkami, které BILLA vloni uvedla na trh a které tvořily top 3 nejprodávanější bioprodukty se značkou BILLA BIO, jsou kokosový olej, dětské ovocné pyré jablko-banán a sójový nápoj.

„Produkty z bioprodukce mají mezi spotřebiteli velký potenciál, proto jsme se rozhodli jejich portfolio v BILLE rozšířit. Zákazníci je naleznou v regálech našich obchodů i na e-shopu billa.cz, a to nově i pod naší privátní značkou Srdce domova. První novinkou, která je již k dostání v našem portfoliu, je Srdce domova čerstvé mléko, které dále rozšíříme o nabídku jogurtů, vajec, sýrů a tvarohů,“ říká Daniela Korotvičková, vedoucí oddělení nákupu BILLA Česká republika.

Momentálně má BILLA v nabídce kamenných prodejen více než 300 výrobků a v e-shopu pak mohou zákazníci vybírat z více než 380 produktů s biocertifikací. Z celkové nabídky biosortimentu spadá 109 výrobků pod privátní značky BILLA BIO a BON VIA, ke kterým přibude i 9 výrobků Srdce domova.

Podrobnější informace o nabídce bioproduktů najdete v právě publikovaném katalogu BIO na webu www.billa.cz a také v aktuálních letácích.